Thursday, September 13, 2007

NaHauna Nga IsTasyun!!!!

Sugod na nag uso na ang blog nga ini...Nag abot na man ang tiempo na naka interes man ako sa pag pundar sini...Tungod nangin hightlights na gid ini everytime ara sa operations floor blog nalang gid ang bukam bibig sang tanan...May ara na gani nga gamayan lang mag ilinaway tungod sa mga gin pang post diri...hahaha!!!! Kasadya lang kun paminsaron...
Nag sugod lang gd ang akon interes sang nag bantog ang nag kalain lain nga chimax sa kahanginan. Ilabi na gid sang pag sikat sang istorya ni Tiyoy Pepito kag Ni Manding Margarita sa Radio.. Syempre indi man ta sina ka kulukumintar kon ano masiling ta sa programa kun wala kita sa aton gid kaugalingon nga account indi bala?.....Para maka intra sa huring2x sa nagakalatabu... Ari ang akon blog....Bulubisita lang kamu di kon may tiempo kamu kay kon maka chamba kamu nga may update...hehehe!!! Kay tungod subong palang pabal un ta kamu nga ginpundar ko lang ini para sa comentar portion kag bilang isa ka avid fan ni tiyoy sa kahanginan...

4 comments:

Vitzky said...

Basura man ining imbukada sang imo Blog Vangie LynEsquialarga sang Pinapaowan, Igbaras man? Dapat catchy ang imo imbukada para damu ang magkainteres da! Imo ya kay daw nagsulod ka imo ya sa dump truck sang JS Layson Garbage Collection Company kag nangutkot sang mga basurang nabubulok dhay! Abi tarong tarunga man na ang imo Blog ay, tagai man ina sang Hustisya imo nga panulat kag bulubutangi man sang pahinada ina neh! Gudlak!

MaGiTiNg SaNtiLLaNa said...

JS Layson gid ya????sobra man kamu! Daw Baldosa Lapaz ma lang ah or pwede man Paquiad Oton! but anyway, gha, welcome to the world of blogz.... gudlak!

Amethyst said...

Paki alam nyo!Gapanghilabot gid kamu!!!...Pagusto lang ko ya...pabay i niyo lang ko bala!!!wala ko man kamu gina pilit mag basa da...Mayo na lang nga naga prangka...Sang sa mag as if ka da ..Parehas sang nabalb an ko..Utok niyo bala!!! Charot lang....Kabalo lang gid kamu sang rason...Makulukomentar pa kamu...Ka chaka!!!!

Lutz said...

bilatibakan nya! hahaha sa kadugayon sbng ko lng nasapwan ang imbukada sg imo blog bah hahaha birada ka daun ni mamita hahaha teh ano aton da? LOL nahidlaw mn ko cnyu bah hehehehe nu plastada ta da???